A „hűséges” ügyfél

Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag. A téves tájékoztatások miatt a hírközlési szolgáltató ügyfele – akinek a szolgáltató balszerencséjére jogvédelmi biztosítása is volt, – nem tudott az általa tervezett időpontban szolgáltatót váltani. Emiatt Olvasónk jogi képviselője a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság előtt piacfelügyeleti eljárást kezdeményezett, amelynek eredményeként a Hatóság a vállalatot pénzbírsággal sújtotta, sőt, a cég vezérigazgatóját közvetlenül is megbírságolta, fényes erkölcsi elégtételt érve el ezáltal az okozott kellemetlenségekért.

« »

Facebook